Huomenta.

Vieraiden mietteet

Re: Huomenta.

ViestiKirjoittaja Sami71 » 15 Touko 2014, 09:50

:piiskaa: :piiskaa: :piiskaa: :piiskaa: :piiskaa:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sami71 » 15 Touko 2014, 09:53

Pitää nyt mennä ja sitten selkä klo 14 :moikka:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vierasccc » 15 Touko 2014, 09:54

PDT_Armataz_01_21
vierasccc

ViestiKirjoittaja Siru » 15 Touko 2014, 10:44

vierasccc kirjoitti:Sitä mä olen aina kannattanut :bravo: :twisted: :twisted:

Väärä vastaus. Sun olis pitänyt mennä paniikkiin ja heti laittaa tunnukset ja rekata. :lol:
All things are possible
Siru
Mode
Mode

ViestiKirjoittaja vierasccc » 15 Touko 2014, 11:10

Noups, en ole panikoijatyyppinen :nounou:
vierasccc

ViestiKirjoittaja Sami71 » 15 Touko 2014, 12:11

:piiskaa: :piiskaa: :piiskaa: :piiskaa: :piiskaa: :piiskaa: :piiskaa:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jooo » 16 Touko 2014, 05:24

:aaam:
jooo

ViestiKirjoittaja Sami71 » 16 Touko 2014, 05:52

Huomenta..viikonloppua pukkaa :aaam:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jooo » 16 Touko 2014, 05:59

Tosi pitkältä tuntunut tää viikko. :roll:
jooo

ViestiKirjoittaja Sami71 » 16 Touko 2014, 06:01

Paljon juhlapyhjiä ollut niin koettelee tällaiset normiviikot :roll:

Mutta mä taas meen ja tuun klo 10 jälkeen :moikka:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jooo » 16 Touko 2014, 07:22

Nimi: Johanna Tukiainen 16.05.14 12:18 am

ILMOITTAUTUKAA DISNEY TEEMAN JUHLIIN, JOTKA JÄRJESTÄN LA 7.6.2014 HELSINGIN KESKUSTASSA!

Valitsin numeron 7 koska se on Suomen luetuimman viihdelehden Seiskan numero, plus että se on onnenluku. Juhlien vieraiden kiintiömäärä on noin 50-60 henkeä, ja sinne saa tulla ainoastaan tuntemani ystäväni, tuttavani sekä esim. työasiohini liittyvät henkilöt. Ehdoton porttikielto on mm. näädille, Johanna Tukiainen vihaajille ja stalkkaajille, ns. lokeille, ja salakuvaajille.

Tämä koko juttu oli yksi edesmenneen sisareni Julian toiveista, hän puhui jatkuvasti viimeisen kuukauden ajan Disney bileistä, joihin ehdotin että hän pukeutuisi Tuhkimoksi, koska heillä oli mielestäni samanlaiset kauniit kasvonpiirteet ja Julialle sai todella upean samanlaisen kampauksen vaaleisiin hiuksiinsa. Mutta Julia oli jo päättänyt, että hän aikoo olla Disney elokuvan vedenneito Ariel jotta olisi päässyt käyttämään peruukkia ja olla erinäköinen.

Juhlat ovat siis la 7.6.2014 Helsingin keskustassa ja tarkemmat tiedustelut niistä voi lähettää emailiini: johanna@dollsdancers.fi. Kutsuvieraiden pitäisi pukeutua johonkin Disney hahmoon ja paras puku palkitaan paikanpäällä, luvassa on myös Live ohjelmaa (Johanna Tukiaisen järkkäämät bileet eivät ole koskaan jättäneet ketään kylmäksi, vai ovatko........?

Jollaksen jokavuotiset rapujuhlat ovat jo legenda, samoin järjestimme siellä vuosikausia Julian kanssa erilaisia naamiaisia, pikkujouluja, synttäreitä jne.

Juhlapaikka tulee myös olemaan Disney henkinen ja esim. suuret kakut ovat sen teeman mukaisia. Suurin osa juhlantuotoista menee suoraan hyväntekeväisyyteen, joiden kohteista kerron tarkemmin emailissani, kohteena mm. kodittomat, nälkäänäkevät, maailmalla väärintuomitut ja kidutetut ihmiset (oon ollut Amnesty Internationalin jäsen jo vuosikausia), mutta suuntaan ensin ensisijaisesti hyväntekeväisyyden Suomeen, koska tässä maassa on paljon yllättävän huonosti voivia ja yksinäisiä ihmisiä, ja pahimpaa minusta on kodittomuus ja rahattomuus, sekä muiden hylkääminen. Meillä ihan jokaisella on oma ihmisarvomme!!!!

Kyseisissä juhlissa myyn myös puolet omaisuudestani pois, mm. aivan upeita vaatteita (suurin osa kokoa S tai M, mutta mulla on paljon myös One Size vaatteita), kenkiä (ballerinoista korkokenkiin asti, koot 36-3, upeita ja uniikkeja koruja joita olen ostellut ympäri maailmaa jne. Suurin osa vaatteistani ovat erittäin hyvälaatuisia ja arvostettuja merkkejä, kuten jenkkiläistä Bebeä, Victoria´s Secretiä, Guessia, sekä ranskalaista Enco Logoa, sekä vieläkin kalliimpia merkkejä kuten esim. Dioria, Guccia ja Burberrya. Minulla on esim. Linda Lampeniuksen entiset farkut myynnissä jotka ovat käyttämättömät, mutta niiden koko on tosiaan erittäin pieni. Sitten on edesmenneen Julian upeita asuja, joista suuren osan säästän itselleni muistoksi, mutta osan laitan myyntiin, kuten Julia halusikin että tuotto menee hyväntekeväisyyteen.

Juhliin saa myös mielellään tuoda omaa juomaa mukanaan, järjestän kuitenkin yksin kaiken kuten esim. herkulliset ruuat ja koristelut. Elämme vain kerran, ja masentuisin lopullisesti, jos makaisin vain sängyssäni tekemättä mitään. Ymmärrän hyvin, että monille myös työ on terapiaa. Siksi olen mainostanut täällä paljon keikkojani. En ymmärrä, miksi en saisi tehdä Julia Tukiaisen kunniaksi keikkaa (laulamalla esim. meidän yhteisiä kappaleita ja esittämällä hänen lempimusiikkiaan) kun kerran esim. edesmenneen Whitney Houstonin kunniaksi järjestettiin useampikin suuria tilaisuuksia.

Ja kaikkien tuntema ikoni, Marilyn Monroe, hänen kuviaan ja erilaista materiaalia hänestä on ympäri maailmaa myynnissä, eikä kukaan arvostele sitä. Mutta älkää nyt taas tarkoituksella ymmärtäkö minua väärin!!!! En ole nyt kauppaamassa Julian kuvia tms. se olisi tässä vaiheessa sairasta, mutta minun omaa omaisuuttani myyn pois. Ja siinä tietty lisälahjana saa mun nimmarin ja yhteiskuvan jos haluaa. Tuotto menee mm. seuraaviin kohteisiin:

-AMNESTY INTERN

No tuonne siis :-o
jooo

ViestiKirjoittaja Sami71 » 16 Touko 2014, 08:55

OMG..Onko tuon kirjoittanut 36 vuotias nainen :fb: Disney-bileet..avoin kutsu, mutta kuitenkin vain sen omille kavereille :fb:

Ja missä..Albertinkadulle 50-60 ehenkeä :hahahah: Niin juu ja samalla sitten hän myykin siellä riepujaan etawen6w54

Sinne tulee 5-6 henkeä..huojuvat homot ja sitten on luvassa draamaa etawen6w54
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vierrasccc » 16 Touko 2014, 09:51

Huomenta ja hyvää päivää :fb: etawen6w54
Mä muuten olen viikon kuluttua menossa Albertinkadulle, muistaakseni etawen6w54
vierrasccc

ViestiKirjoittaja Sami71 » 16 Touko 2014, 09:52

Huomenta..tuonne bileisiin :?:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vierasccc » 16 Touko 2014, 10:23

Pitää vielä tarkistaa ossa, A:lla se ainakin alkoi ja on jossain Punavuoressa tms. Ei kun olikin Abrahaminkatu :bravo:
vierasccc

ViestiKirjoittaja Sami71 » 16 Touko 2014, 10:25

Miksi sinne.. :?:
Ylen sankia priha
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja vierasccc » 16 Touko 2014, 11:10

Asioille :proud:
vierasccc