chat acronyms and their meanings

Vieraiden mietteet

chat acronyms and their meanings

ViestiKirjoittaja joo » 18 Maalis 2015, 16:21

AFAIK as far as I know
AFK away from keyboard
ASAP as soon as possible
A/S/L age / sex / location
BBIAB be back in a bit
BBL be back later
BBS be back soon
BRB be right back
BTW by the way
BUMP Used on forums to bring a topic back to the top
FFS for f***'s sake
FU f*** you
FWIW for what it's worth
FYI for your information
GTFO get the f*** out
GTG got to go
HB hurry back
H/O hold on
J/K just kidding
IDK i don't know
IIRC if I recall correctly
IMO in my opinion
IMHO in my humble / honest opinion
IRL in real life
LMAO laugh my ass off
LMFAO laugh my f***ing ass off
LOL laugh out loud
NFI no f***ing idea
NP no problem
OMG oh my God
OMFG oh my f***ing God
OP original poster
PM private message
ROFL rolling on floor laughing
ROFLMAO rolling on floor laughing my ass off
RTM read the manual
RTFM read the f***ing manual
SFW safe for work
STFU shut the f*** up
TBH to be honest
TC take care
TIA thanks in advance
TTFN ta ta for now
TTYL talk to you later
TY thankyou
THX thankyou
WB welcome back
WE whatever
W/ with
W/O without
WTF what the f***
WTH what the hell
YW you're welcome
joo
 

Re: chat acronyms and their meanings

ViestiKirjoittaja Sami71 » 18 Maalis 2015, 16:23

:shifty:
Ylen sankia priha
Avatar
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 174014
Liittynyt: 08 Loka 2012, 18:01

Re: chat acronyms and their meanings

ViestiKirjoittaja Siru » 19 Maalis 2015, 05:57

No noi ovat niitä netin sanontoja.. kuten omg wtf jne.. mitä yleisesti käytetään. Tuossa vaan merkitys laitettu enkuksi mutta onhan noi ihan perus.
Ei nyt.
Siru
Mode
Mode
 
Viestit: 119405
Liittynyt: 13 Loka 2012, 06:35

Re: chat acronyms and their meanings

ViestiKirjoittaja Sami71 » 19 Maalis 2015, 06:08

Niin onkin. n heti huomannut :hahahah: :hahahah:
Ylen sankia priha
Avatar
Sami71
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 174014
Liittynyt: 08 Loka 2012, 18:01


Paluu Vieraat!!

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa