Onko mitään keinoa lähettää kuvaa toiseen android puhelimeen? Siis muuta tapaa kuin sähköposti. Tekstarilla se ei kai mene? Naapuri olisi halunnut lähettää minulle kuvan kirsikkapuusta..Ei tainnut onnistua kun en löytänyt sitä omasta puhelimesta.
Sami71 kirjoitti:Kyllähän sen pitäisi juuri multimediaviestinä onnistua. Edellyttäen että multimediaviestien lähetys on sallittu vastaanottajan kännyssä
Samsung on srnverran outo minulle etten tiedä onko säädöt oikein. Pakko alkaa tutkimaan vkl aikana.
Helpon tuntuinen ohje kyllä. Minulla on 14v vanha toimiva läppäri jossa tuki loppuu pian. Joku nimim. Opettajan mies tms tekee hyviä neuvontavideoita tekniikan laitteista. Ei haluttaisi rahaa laittaa uuteen jos ei ole pakko. Vähän käyttöä nääs.
Olen yrittänyt löytää kannettavan tietokoneen. Hitto on se vaikeaa. Vanhaan koneeseen saisi kikkailua sen win11 mutta en luota että se toimisi kovinkaan kauan. Voisiko tulla toimeen pelkllä älypuhelimella?
Minä en ainakaan tulisi. Läppäristä katson leffat ym. En itse tykkää tihruttaa pientä näyttöä Windows11 kone vaatinee ns. kahdeksannen sukupolven koneen. Muuta en tiedä.
Sain hommattua läppärin joku Asus vivobook se on. Halpis vaan. Sitten vein serjätteisiin vanhoja versioita 2 kpl Nyt mun omat nettilaitteet/puhelin ovat ajantasaiset. Ainakin jonkunaikaa. Kova homma niitä on valitessa ja että saa ne toimimaan ok.
Olisi vanhaan läppäriin (14v) saanut ehkä win 11 asennettua, löytyi ihan pätevät ohjeet mutta en vaan harrasta asiaa niin paljon että olisin alkanut. Ei voi tietää milloin windows lopettaa tukemasta epäaitoja versioita. En pidä yllätyksistä.
Kilpailutin puh.liittymää dna kanssa. 17 euroa olisi ollut 20m yhteys ja Telia kuitenkin tarjosi samalla rahalla 100m kylläkin 4 g vaikka niillä on ollut kova into saada kaikki 5 g käyttäjiksi. Hyväksyin Telian ja saan taas myös kortin Lidliin.